Materiał zawiera 5 stron. Na pierwszej znajdują się ilustracje zwierząt podpisanych dużymi literami, na drugiej małymi, na trzeciej bez podpisów, na kolejnej cienie ilustracji z wcześniejszych stron. Na ostatniej stronie znajduje się czarno-biała wersja karty pierwszej.
Materiał zawiera 21 kart składających się na książeczkę oraz kartę tytułową. Do przygotowania książeczki potrzebne będą rzepy samoprzylepne. Materiałów można również użyć w formie plansz, na których dzieci ustawiają odpowiednie kartoniki. W skład książeczki wchodzą ćwiczenia kategoryzacji, sortowania, sekwencji, liczenia w zakresie 1-6, rozpoznawania kolorów i kształtów. UWAGA! Materiał jest obszerny, czas jego pobierania może zająć nawet kilka minut.
Materiał zawiera 5 arkuszy z 30 kartami, na których przedstawiono zwierzęta leśne i ich cienie.
Materiał zawiera 12 arkuszy z 72 kartami, na których przedstawiono zwierzęta z różnych stron świata i ich cienie.
Materiał zawiera kartę z rozsypanką literową. Dziecko ma za zadanie ułożyć z rozsypanych liter wyrazy, zapisać je w liniaturach, połączyć zapisane wyrazy liniami z ilustracjami, które je obrazują i pokolorować ilustracje.
Materiał zawiera 3 plansze z 24 kartami do gry typu „Ja mam. Kto ma?”. Wydrukowane, wycięte wzdłuż przerywanej linii i potasowane karty rozdajemy wśród graczy. Wybrana osoba rozpoczyna grę, wykładając kartę i odczytując zdania i nazwy obrazków przedstawionych na karcie. Osoba, która ma kartę z obrazkiem wymienionym przez pierwszego gracza, kontynuuje grę. Jeśli potrafi prawidłowo wymówić nazwę obrazka, otrzymuje punkt. Gra kończy się, kiedy pierwszy z graczy pozbędzie się wszystkich kart, a wygrywa gracz, który zgromadził najwięcej punktów za prawidłowe odpowiedzi.
Napis na gazetkę szkolną informujący o Dniu Zwierząt obchodzonym 4 października.
Materiał zawiera dwie karty z szablonami pszczółki i plastrów miodu do zabawy „Nakarm mnie”. Szablon należy wyciąć, nie zapominając o środku buzi, a następnie przykleić np. do pudełka po butach. Plastry miodu należy wyciąć i opisać na odwrocie. Zabawa polega na wrzucaniu do buzi zwierzaka wskazanych ilustracji, podpisów.
Materiał zawiera dwie karty z szablonami małpki i bananów do zabawy „Nakarm mnie”. Szablon należy wyciąć, nie zapominając o środku buzi, a następnie przykleić np. do pudełka po butach. Banany należy wyciąć i opisać na odwrocie. Zabawa polega na wrzucaniu do buzi zwierzaka wskazanych ilustracji, podpisów.
Materiał zawiera trzy karty z szablonami owieczek i trawy do zabawy „Nakarm mnie”. Szablon należy wyciąć, nie zapominając o środku buzi, a następnie przykleić np. do pudełka po butach. Trawę należy wyciąć i opisać na odwrocie. Zabawa polega na wrzucaniu do buzi zwierzaka wskazanych ilustracji, podpisów.
Materiał zawiera dwie karty z szablonami szopa i ślimaków do zabawy „Nakarm mnie”. Szablon należy wyciąć, nie zapominając o środku buzi, a następnie przykleić np. do pudełka po butach. Ślimaki należy wyciąć i opisać na odwrocie. Zabawa polega na wrzucaniu do buzi zwierzaka wskazanych ilustracji, podpisów.
Materiał zawiera 7 plansz. Na pierwszej planszy znajduje się wieloelementowa ilustracja lasu ze zwierzętami, na drugiej wersja ze zwierzętami w innym stylu, na trzeciej znajduje się ilustracja pustego lasu, bez zwierząt. Na czwartej planszy znajdują wszystkie zwierzęta z karty pierwszej na białym tle, do wycięcia po obrysie, na piątej tak samo ujęte zostały zwierzęta z karty drugiej. Na dwóch ostatnich kartach zwierzęta z poprzednich plansz umieszczone zostały w tabeli z podpisami, ilustracje z tych kart można wyciąć z napisami, lub bez. Wybranych kart z zestawu można użyć między innymi do odszukiwania różnic pomiędzy ilustracjami, do odszukiwania wybranych zwierząt z kartoników na ilustracji głównej, do umieszczania wyciętych sylwetek zwierząt na planszy z lasem według wzoru lub instrukcji słownej oraz do podświetlania planszy przygotowanej ze sklejenia ilustracji lasu z ilustracją zwierząt na białym tle (kartę ze zwierzętami należy podkleić obrazkiem do góry pod kartę z lasem).
Materiał zawiera 12 arkuszy. Na pierwszym znajduje się ilustracja sarenek z podziałam na 8 części, stanowiąca legendę do składania kolejnych części układanki XXL. Na drugiej karcie ta sama ilustracja występuje w wersji bez podziału. Na kolejnych 8 kartach znajdują się części układanki w powiększeniu. Na ostatnich dwóch kartach znajdują się sarenki pojedynczo na stronie.
Materiał zawiera 12 arkuszy. Na pierwszym znajduje się ilustracja sarenek z podziałam na 8 części, stanowiąca legendę do składania kolejnych części układanki XXL. Na drugiej karcie ta sama ilustracja występuje w wersji bez podziału. Na kolejnych 8 kartach znajdują się części układanki w powiększeniu. Na ostatnich dwóch kartach znajdują się sarenki pojedynczo na stronie.
Materiał zawiera 2 karty – wersję kolorową i czarno-białą – z 5 paskami, na których znajdują się zbiory obiektów. W każdym z pasków jeden z obrazków nie pasuje do pozostałych, dziecko ma za zadanie wskazać, który i wytłumaczyć dlaczego.
Materiał zawiera 3 karty. Na dwóch pierwszych znajdują się szablon zwierzątka do zabawy „Nakarm zwierzątko” lewo i prawostronne, na ostatniej marchewki do nakarmienia zwierzątka. Szablon należy wyciąć, nie zapominając o środku buzi, a następnie przykleić np. do pudełka po butach. Marchewki należy wyciąć i dowolnie opisać na odwrocie. Zabawa polega na wrzucaniu do buzi zwierzaka wskazanych liści.
Materiał zawiera 7 plansz. Na pierwszej planszy znajduje się wieloelementowa ilustracja farmy ze zwierzętami, na drugiej plansza z farmą jest pusta (bez zwierząt), na trzeciej planszy znajdują się tylko wybrane zwierzęta na tle farmy. Na kolejnej karcie umieszczone zostały wszystkie zwierzęta z karty pierwszej na białym tle, do wycięcia po obrysie, na trzech ostatnich zwierzęta z poprzednich kart umieszczone zostały w tabeli z podpisami, ilustracje z tych kart można wyciąć z napisami, lub bez. Na jednej z kart zwierzęta opisane zostały onomatopejami, na dwóch pozostałych swoimi nazwami. Wybranych kart z zestawu można użyć między innymi do odszukiwania różnic pomiędzy ilustracjami, do odszukiwania wybranych zwierząt z kartoników na ilustracji głównej, do umieszczania wyciętych sylwetek zwierząt na planszy z farmą według wzoru lub instrukcji słownej oraz do ćwiczeń czytania.
Materiał zawiera 4 karty. Dwie pierwsze karty należy skleić ze sobą (pierwszą nakleić na drugą tak, by ilustracje z drugiej karty znalazły się wewnątrz sklejenia), trzecią i czwartą kartę należy przeciąć wzdłuż linii. Karty po sklejeniu i przed wycięciem można zalaminować dla większej trwałości materiału. Do zabawy potrzeba będzie latarka np. w smartfonie lub ewentualnie lampka, lub dobrze doświetlone okno. Dziecko ma za zadanie odszukać na dużej ilustracji obrazki z wybranych kartoników, aby znaleźć obrazki, gotową planszę należy podświetlić od dołu.
Materiał zawiera 5 kart. Na pierwszej znajduje się ilustracja łąki ze zwierzątkami, na kolejnej bez zwierząt, na trzeciej karcie znajdują się ilustracje zwierzątek do wycięcia, a na dwóch pozostałych plakietki ze zwierzątkami w wersji z podpisami i bez. Kart można użyć do odtwarzania wzoru z pierwszej karty, odszukiwania zwierzątek z plakietek lub według własnego pomysłu.
Materiał zawiera 2 karty – wersję kolorową i czarno-białą – z 5 paskami, na których znajdują się zbiory obiektów. W każdym z pasków jeden z obrazków nie pasuje do pozostałych, dziecko ma za zadanie wskazać, który i wytłumaczyć dlaczego.